Υπουργείο Υγείας - Οδηγία Υ1/3239/2000 Δεν επιβάλλεται υποχρεωτικά η ανακοίνωση της κατάστασης της υγείας του οροθετικού παιδιού. Συνιστάται, παρ' όλα αυτά, να ανακοινώνεται στο σχολίατρο ή το διευθυντή και για λόγους προστασίας του ίδιου του παιδιού.